اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 6 / 14 یک هزار فریم استوری بورد برای فیلم «محمد رسول الله(ص)» طراحی شد


ایران کارتون:

طراح استوری بورد فیلم «محمدرسول الله(ص)» بیان کرد نزدیک به یک هزار فریم استوری بورد برای این اثر سینمایی طراحی شد.

شهرام عظیمی طراح استوری بورد فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی که این روزها در سینماهای ایران روی پرده است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اسفند سال ۸۹، رضا معتمدی مشاور جلوه های ویژه این فیلم با من تماس گرفت و بعد از آن یک قرار با او و مجید مجیدی کارگردان گذاشتیم و در طول این جلسه به این نتیجه رسیدیم که طرح های استوری بورد «محمد رسول الله (ص)» را من آماده کنم.

شهرام عظیمی

وی با اشاره به اینکه پیش از حضور او در این پروژه آرش رادکیا یک سکانس از فیلم را به صورت استوری بورد طراحی کرده بود، ادامه داد: چند جلسه با مجید مجیدی و رضا معتمدی برگزار کردیم تا فضا و کلیات داستان برای من شرح داده شود. مساله مهم در طراحی استوری بورد فیلم «محمد رسول الله (ص)» این بود که با توجه به اینکه جلوه های ویژه این فیلم سینمایی توسط اسکات اندرسن در خارج از کشور انجام می شد، طرح ها باید به گونه ای آماده می شد تا این هنرمند در خارج از ایران بداند که کجا و چگونه از جلوه های ویژه استفاده کند.

این هنرمند گرافیست با اشاره به همکاری با مدیر فیلمبراری فیلم «محمد رسول الله» بیان کرد: طی جلساتی که با ویتوریا استورارو مدیر فیلمبرداری فیلم «محمد رسول الله (ص)» داشتم نظرات او را گرفته و صحنه های فیلم را روی کاغذ طراحی کردم. برای فیلمبرداری برخی از سکانس ها که نیازمند جلوه های ویژه متعدد بود باید قبل از شروع فیلمبرداری طراحی این سکانس ها روی کاغذ انجام می‌گرفت به همین دلیل آنچه را در ذهن کارگردان و فیلمبردار بود روی کاغذ به تصویر می کشیدم.

وی تاکید کرد: استوری بوردها با جزئیات کامل طراحی و در نهایت تمام تصاویر برای اسکات اندرسن ارسال شد تا پیش نمایش لازم را در بخش جلوه های ویژه آماده کرده و به تهران ارسال کند.

شهرام عظیمی

عظیمی با اشاره به اینکه برای اجرای مسئولیتش به عسلویه سفر کرده است، بیان کرد: با بازدید از لوکیشن های این منطقه استوری بورد سکانس های دریا و بیرون ریختن ماهی‌ها را طراحی و برای مدیر جلوه های ویژه ارسال کردم.

وی بیان کرد: تمام همکاری من با پروژه سینمایی «محمد رسول الله (ص)» قبل از شروع فیلمبرداری بود و برای این فیلم سینمایی نزدیک به یک هزار فریم استوری بورد و کانسپت طراحی شد. البته یکی از مهمترین سکانس هایی که برای آن استوری بورد طراحی شده است، همان سکانس بیرون ریختن ماهی ها از دریا بود که زمان بسیاری برای آن صرف شد.

عظیمی در پایان با اشاره به اهمیت طراحی استوری بورد در فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» گفت: بخشی از عوامل اصلی این فیلم هالیوودی بودند و هالیوودی ها به خصوص در فیلم هایی که نیاز به جلوه های ویژه دارد از استوری بورد استفاده می کنند به همین دلیل ما هم برای طراحی سکانس های مختلف این فیلم نیاز به استوری بورد بودیم.


ایران کارتون:

طراح استوری بورد فیلم «محمدرسول الله(ص)» بیان کرد نزدیک به یک هزار فریم استوری بورد برای این اثر سینمایی طراحی شد.

شهرام ...

Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions