اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 7 / 1 تصویرسازی های غیرمتعارف تایسون گروم از آمریکا


تایسون گروم در سال 1972 در نیوکسل وایومینگ به دنیا آمد. او در سال 1966 کارشناسی اش را از دانشگاه اورگون جنوبی در رشته هنرهای زیبا گرفت.
تصاویر مشهور فریم به فریم گروم دنیایی را میان تصاویری که در مناظر جذاب اطرافش دیده می شوند و کلیدهایی از گذشته و آینده را به تصویر می کشند. هریک از این تصاویر داستانی را نشان می دهد که زندگی هر فرد را به تصویر کشیده است و هریک ازاین تصاویر گروم داستانی ویژه ومختص به خود دارند. نقاشی های او ما را به دنیایی منحصر به فرد و خاطره انگیز راهنمایی می کنند که کاملا تصویری است. این هنرمند با تصاویر اطرافش توانسته جذابیت خاصی را بیان کند.
نقش و نگارها ( موضوع اصلی) نقاشی های گروم زیبا وقابل درک هستند. که به خوبی داستان ها یشان را بیان می کنند. تصاویر او به شکل شخصیت ها یی ویژه های مرسوم و غیر معمول واغلب با ویژگی های تخیلی هستند. این تصاویردر ذهن هنرمند خلق شده و به روی کاغذ می آیند که ظاهرا دارای اصول نامتجانس کنار هم گذاشته شده مانند انسان ها، حیوانات وحشی و تصاویر طنز آمیزدر هر فریم است که توانسته دنیایی فراواقع و در هم وبرهم را نشان دهد.
گروم آثار هنری اش را در آمریکا و کشورهای دیگر جهان به نمایش گذاشته است. آثار او را می توان در مجموعه های خصوصی اروپا و آمریکا دید.سایت هنر مقاومت از شما دعوت می کند تا بیننده آثار این هنرمند باشید:

research

rhinostacked

a fungus anong us

 inverted tapir caper

tickle tester


تایسون گروم در سال 1972 در نیوکسل وایومینگ به دنیا آمد. او در سال 1966 کارشناسی اش را از دانشگاه اورگون جنوبی در رشته هنرهای ...
Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions