اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 5 / 23 آخرین خبر از حمید بهرامی و آثارش + نمایش فیلم


دیپلم هنری از هنرستان هنرهای زیبای اصفهان 1370- فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر تهران 1374

حمید بهرامی فعالیت هنری خود در زمینه کاریکاتور را از سال 1372 اغاز نمود . نتیجه این حضور همکاری با مجلات تخصصی کاریکاتور– برگزاری نمایشگاهای هنری – شرکت در جشنواره های داخلی و خارجی همچنین سالها تدریس در خانه کاریکاتور ایران بود وی علاوه بر این باتوجه به تجربه قبلی تولید انیمیشن همراه با فائز علیدوستی اقدام به تاسیس شرکت انیمیشن بامداد در سال 1382 نمود که این شرکت نیز بر حسب کیفیت تولیدات و کسب موفقیتهای متعدد در زمینه انیمیشن و تبلیغات از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر و کسب مقام اول از سومین و پنجمین دوسالانه انیمیشن تهران به یکی از موفق ترین شرکتهای تولید کننده در این زمینه تبدیل شد.

با مهاجرت وی به امریکا در سال 1387 زمینه کسب عنوان بهترین فیلم انیمیشن خارجی از گردهمایی سالانه اسیفا در اتلانتا برای وی فراهم شد که نتیجه این عنوان همکاری با کمپانی ..ترنر استودیو.. را برای وی به همراه آورد. او به عنوان طراح مفهومی در برخی از محصولات تبلیغاتی برای شرکتهای ریبوک.. پریمال اسکرین...کارتون نتورک...تی بی اس...حضور داشته.

همکاری بهرامی بادین ماتر خالق مجموعه کتابهای مصور میستر ایکس باعث شد تا وی ایده راه اندازی یک مجموعه تولید کننده کامیک بوک ایرانی را در سر بپروراند و با پیشنهادیجهت مدیریت هنری و تولید نمونه های ایرانی کتابهای کمیک مصور در فاصله سالهای 1388 تا 1390 به ایران برگردد و زمینه راه اندازی گروه تولید انتشاراتآریا کامیک را فراهم آورد . نتیجه این فعالیت تولید مجموعه های ارزشمندی شد که میتوان از ان میان به کتاب هفت خوان رستم اشاره کرد.

بهرامی در حال حاضر به عنوان طراح مفهومی همکاری خود را با برخی شرکتهای تولید انیمیشن در امریکا ادامه میدهد.













دیپلم هنری از هنرستان هنرهای زیبای اصفهان 1370- فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر تهران 1374

حمید بهرامی فعالیت هنری خود در زمینه کاریکاتور ...

Current rating: 2








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions