اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1396 / 7 / 20 نمایشگاه کاریکاتور نسرین شیخی در آمریکا


ایران کارتون:

نسرین شیخی اقدام به برپایی نمایشگاهی در گالری ABRA که مخفف Art By Renowned Artist (هنر بوسیله هنرمندان نامدار) است، واقع در میامی ایالت فلوریدا آمریکا نموده است. ایالتی که در چند دهه اخیر به خاطر فعالیت های ارزشمند هنری و تنوع گالری های هنری در آمریکا مورد توجه قرار گرفته است.

مدیران گالری ABRA اقدام به خرید 26 اثر اوریجینال این هنرمند نموده و این آثار را از 12 اکتبر (20 مهرماه 1396) در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

در این نمایشگاه کاریکاتور شخصیت هایی چون ساموئل بکت، آبراهام لینکن، داروین، آلفرد هیچکاک، جان لنون، مرکوری، راجر واترز، دوید گیلمور، مایکل جکسون، فروید، مرکل، محمدعلی کلی، جیمی هندریکس، فرانک زاپا، کنفسیوس، کریستوفر والکن، ژان پل سارتر، چارلی چاپلین، ولادمیر پوتین، هوشنگ ابتهاج، نیما یوشیج و پروین اعتصامی به نمایش درخواهد آمد.

گفتنی است تکنیک آثار یاد شده کولاژ، اکرلیک، قلم فلزی و راپید در ابعاد 25.30 تا 50.50 سانتی متر می باشد.

شایان ذکر است این گالری آثار موجود را به 107 گالری معتبر دیگر در آمریکا برای استفاده هایی چون پرینت، تبلیغات و ... ارسال خواهد نمود.

به گفته ی نسرین شیخی این گالری به مدت 5 سال برای تولید آثار دیگری با همین تکنیک از سایر مشاهیر جهان با وی قرارداد بسته است.

لازم به ذکر است دلیل جذابیت و استقبال گالری ABRA  و مخاطبین آمریکایی، نو بودن شیوه ی اجرا و تکنیک این سبک از کاریکاتور است که تا کنون به این شیوه اجرا نشده یا کمتر اجرا شده است.

ایران کارتون ضمن تبریک برای این هنرمند خوب کشورمان آرزوی کسب موفقیت های روزافزون دارد.


ایران کارتون:

نسرین شیخی اقدام به برپایی نمایشگاهی در گالری ABRA که مخفف Art By Renowned Artist (هنر بوسیله هنرمندان نامدار) است، واقع در میامی ...

Currently unrated


مطالب مرتبط







خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions