اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1395 / 6 / 10 معرفی دیوید گارسیا ویوانکاس، کاریکاتوریست اسپانیایی


دیوید گارسیا ویوانکاس طراحی است که در رشته کاریکاتور در مادرید اسپانیا فعالیت دارد.
آثار او در نشریات مختلف اسپانیا مانند ( لا رازون، ای بی سی، تین تالیبر،...) چاپ شده اند. او آثار اختصاصی و کشیدن کاریکاتورهای فی البداهه برای شرکت هایی مانند وودافون، هاینکن، یوفا، تویوتا ...را نیز انجام داده است. 
دیوید گارسیا ویوانکاس در سال ۲۰۱۴ اولین کتاب خود را با نام ( ال کاپیتالوس آنتریورز) منتشر کرد که کتاب کاریکاتوری در باره سریال تلویزیونی مشهوری بود و همچنین در سال ۲۰۱۶ کتاب دومش با نام ( ال فوتبول اه آشین) را در باره آیکون های فوتبال به چاپ رساند.
او در کشیدن آثارش از خطوط کم استفاده می کند و تکنیک ساده ای را برای کاریکاتورهایش به کار می برد. وی همیشه طراحی های اولیه اش را با خودکار در دفترچه کوچکی می کشد. سپس آثاری را که در اندازه بزرگ کشیده است اسکن و با فتوشاپ کامل می کند. او برای کشیدن کاریکاتورهایش شیوه خاصی را دنبال می کند. 
دیوید گارسیا این قانون را هرگز فراموش نمی کند : (کاریکاتوری وجود ندارد که به سوژه اصلی بی شباهت باشد. ) او با پیروی از این قانون به کشفیات جدیدی می رسد و از کشیدن آثارش لذت می برد و تلاش خود را برای ارائه بهترین آثار به کار می برد. او امیدوار است بتواند سالهای طولانی به کشیدن کاریکاتورهای جالب ادامه دهد.


دیوید گارسیا ویوانکاس طراحی است که در رشته کاریکاتور در مادرید اسپانیا فعالیت دارد.
آثار او در نشریات مختلف اسپانیا مانند ( لا رازون، ای بی ...

Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions