اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1395 / 11 / 9 معرفی توماس فلوهارتی، استاد به نمایش گذاشتن شخصیت درونی افراد


طراحی شخصیت در قالب کاریکاتور و نشان دادن شخصیت درونی افراد از ویژگی های توماس فلوهارتی به شمار می رود، آخرین اثر او نشان دادن چهره ترامپ در حال سوگند خوردن در مراسم تحلیف است، قیافه ترامپ سرشار از حس خودخواهی با آمیزه ای از حماقت است، در این میان چهره های اوباما و همسرش دیدنی است، کافیست خوب به صورت آنها نگاه کنید، آمیزه ای ازنفرت و ناراحتی را به خوبی می توان در چهره آنان مشاهده کرد.
توماس فلوهارتی از کودکی هنرمند بود. طراحی و نقاشی از دوران کودکی به طور ذاتی در او وجود داشت. او در کلاس ریاضی، در ماشین و حتی زمان خوردن صبحانه مشغول نقاشی کشیدن بود.

او با تشویق معلم هنر خود در کلاس های ابتدایی تصمیم گرفت که در مدرسه هنربرای نوجوانان ثبت نام کند. توماس فلوهارتی در آنجا با هنرمندانی مانند مکسفیلد پریش، برنی فوچس و باب پیک آشنا شد. او پس از مدت کوتاهی چنان شیفته طراحی شد که بخش اصلی زندگی اش شد.
او بعد از مدرسه هنر، در موسسه هنر پیتسبورگ پذیرفته شد و در رشته طراحی شروع به تحصیل کرد. پس از پایان تحصیلاتش، در استودیو جم نیویورک مشغول به کار شد که با استادانی مانند کن بالد در ساخت آثار " دکتر کیلدار" و " سایه های تاریک" به مدت سیزده سال همکاری کرد.

احساس تکبر در چهره اوباما موج می زند، فلوهارتی استاد به تصویر کشیدن احساسات است.
توماس فلوهارتی تحصیلاتش را در لیگ دانشجویان هنر مدرسه هنرهای تصویری ادامه داد. او دوازده سال طراحی کلاسیک را در تکنیک های هنری هلندی و فلاندری با جف هورینننکو نزد جو پاکت استاد بزرگ آموزش دید.
آثار توماس فلوهارتی در روی جلد مجله های مد، اشپیگل و تایم چاپ شده است و جزو آثار دائم مجموعه هنری گالری محلی پرتره قرار دارند. آثار فلوهارتی به ویژه به طور دائم در هفته نامه استاندارد چاپ می شوند که تاکنون بیش از ۱۰۰ طراحی روی جلد برای آن انجام داده است . مشتریان دیگر توماس فلوهارتی مجله پیپل، هفته نامه اینترتینمنت، اسپورتس، ایلاستریتد، ویلج وویس و نیویورک تایمز می باشند.

مدال طلا از اسپکتروم فنتستیکال آرت برای این اثر به توماس فلوهارتی اهدا شد.Spectrum Fantastical Art
آثار فلوهارتی در انجمن طراحان نیویورک، لس آنجلس و هنر ارتباطات تصویری سالانه به رسمیت شناخته شده اند و برنده مدال طلا از اسپکتروم فنتستیکال آرت برای اثری "هیلاری کلینتون" شده است.

او همچنین برنده مدال برنز برای نقاشی روی جلد کتاب مکس لوکادو، پسر و اقیانوس برای مجله ۳x۳ تصویرگری معاصر کتاب کودکان آلیاس ، تی. لایولی فلوهارتی شده است.

آثار توماس فلوهارتی در مجموعه آثار خصوصی فضانورد و سناتور جان گلن، پت بون، نائومی جاد و کارگردان فیلم رابرت آلتمن قرار دارند.


طراحی شخصیت در قالب کاریکاتور و نشان دادن شخصیت درونی افراد از ویژگی های توماس فلوهارتی به شمار می رود، آخرین اثر او نشان دادن ...

Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions