اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 12 / 22 طنز لطیف و محترمانه در آخرین نمایشگاه کامبیز درم بخش


ایران کارتون:

کامبیز درمبخش هنرمند پیشکسوت کاریکاتور کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین نمایشگاهش در سال 94 گفت: تا جمعه 28 اسفند در نگارخانه سیحون پاپ آرت و ورک شاپی از آثارم برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مجموعه که پیش از این با عنوان «خسته نباشید» به نمایش  گذاشته شده بود، چندین اثر که سه کار در ابعاد بزرگ نیز بین آن‌هاست در قالب ورک شاپ به نمایش گذاشته می‌شود.
درمبخش در خصوص قالب کارها خاطرنشان کرد: این آثار شامل چاپ‌های سنگی قدیمی است که روی آن با طرح‌های طنزآمیزی کار شده است و طنز لطیف و محترمانه‌ای را به تصویر کشیده‌اند. تصاویری که به گونه‌ای نوع تفکر من را نیز نمایش می‌دهد.
گفتنی است؛ این نمایشگاه به مدت یک هفته در نگارخانه سیحون پذیرای هنردوستان است.
لازم به ذکر است در مراسم حراج خیریه سالانه‌ی «بهنام دهش‌پور» که شامگاه 18 اسفندماه در باشگاه فرمانیه‌ی تهران برگزار شد، اثری از استاد درم بخش با عنوان «سیاوش» به مبلغ 105 میلیون تومان به فروش رسید که عواید فروش این اثر به بیماران سرطانی اهدا خواهد شد.

ایران کارتون:

کامبیز درمبخش هنرمند پیشکسوت کاریکاتور کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین نمایشگاهش در سال ...
Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions