اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 11 / 3 گزارش افتتاح اولین نمایشگاه سراسری کاریکاتور برازجان


ایران کارتون:

اولین نمایشگاه سراسری هنرهای تجسمی برازجان در رشته های کارتون، کاریکاتور و تصویرسازی با حضور بیش از 40 هنرمند از 20 استان با 150 اثر در شهر براز جان برپا شد.


ابوالقاسم طحانیان مسئول برگزاری این نمایشگاه با بیان مطلب فوق افزود: این برای نخستین بار است که در استان بوشهر چنین نمایشگاهی برگزار می شود.
وی انگیزه و هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی هنرمندان جوان و کنار هم بودن هنرمندان برازجانی عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از هنرمندان این شهر گمنام هستند و متاسفانه جا و مکانی مثل سال های پیش نیست که کنار هم باشند و بتوانند آثار هنری خود را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

سرپرست گروه هنرهای تجسمی هشت برازجان افزود: پس از مشکلات بوجود آمده در انجمن هنرهای تجسمی شهر برازجان برآن شدیم تا برای ارتقای سطح هنری هنرمندان و هنردوستان، اولین نمایشگاه سراسری کاریکاتور و کارتون و تصویرسازی را در برازجان برگزار کنیم.
این کاریکاتوریست دشتستانی ادامه داد: هدف اصلی ما این بود که بتوانیم درد هنرمندان را با زبان کارتون روی کا غذ آوریم تا شاید بتوانیم راهگشای دیگر هنرمندان شویم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شدیم.


وی در انتها افزود مراسم افتتاحیه ی این نمایشگاه که از سوی گروه هنرهای تجسمی هشت برازجان و با همکاری کمیسیون امور بانوان و جوانان شهر برازجان، شهرداری، شورای شهر و میراث فرهنگی شهرستان دشتستان همراه بود، روز پنجشنبه 1 بهمن ماه 1394 در کاروانسرای مشیرالملک (دژ) برازجان برگزار شد.

گفتنی است علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 11 بهمن ماه سال جاری از ساعت 16 تا 20 به مکان یاد شده واقع در: استان بوشهر، شهرستان برازجان، خ جمهوری اسلامی، میدان شهید چمران مراجعه نمایند.


ایران کارتون:

اولین نمایشگاه سراسری هنرهای تجسمی برازجان در رشته های کارتون، کاریکاتور و تصویرسازی با حضور بیش از 40 هنرمند از 20 استان با ...

Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions