اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 5 / 28 ۳۵۰۰ اثر به جشنواره هنرهای تجسمی جوانان رسيد


با پایان مهلت ثبت نام و ارسال آثار بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ۶۲۲ هنرمند جوان ۱۵ تا ۲۴ سال سه هزار و ۵۰۴ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هنرمندان جوان از تمامی استان های کشور آثار خود را برای این جشنواره ارسال کرده اند که استان های اصفهان، تهران و خراسان رضوی بیشترین شرکت کنندگان و استان های همدان، هرمزگان، قم و ایلام کمترین شرکت کنندگان این دوره جشنواره را دارند.

هیات انتخاب جشنواره پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، هنرمندان نهایی را برای حضور در جشنواره که به صورت کارگاهی و عملی برگزار می شود، انتخاب می کند.

از بین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ۹۸۶ اثر عکس، ۵۹۷ اثر عکس، ۵۹۷ اثر نقاشی، ۵۱۷ اثر طراحی، ۴۲۷ پوستر، ۴۱۸ اثر تصویرسازی، ۱۹۲ اثر حجم، ۱۵۰ کاریکاتور، ۱۲۳ اثر نگارگری و ۹۴ اثر خوشنویسی است.

تعداد ثبت نام کنندگان در بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان نسبت به سال گذشته که ۵۳۲ نفر ثبت نام کرده بودند، افزایش ۲۴ درصدی دارد.

بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته های نقاشی، طراحی، نگارگری (نگارگری گل و مرغ، تذهیب)، ارتباط تصویری (پوستر)، عکاسی، کاریکاتور (کارتون ، چهره)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق) و حجم ( آهن، گچ، گل و سفال) برای جوانان ۱۵ تا ۲۴ سال نیمه دوم شهریور ماه سال جاری برگزار مي شود.

بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها نیمه دوم شهریورماه در نیشابور برگزار می شود.


با پایان مهلت ثبت نام و ارسال آثار بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ۶۲۲ هنرمند جوان ۱۵ تا ۲۴ سال سه هزار ...

Current rating: 1








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions