اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 8 / 11 ٤٠ اثر نقاشی عليرضا ذاكری در گالری انديشمندان علوم انسانی


به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، نخستین «گالری اندیشمندان علوم انسانی» شامل ٤٠ نقاشی علیرضا ذاکری از متفکران برجسته عرصه علم و فرهنگ صبح امروز (دهم آبان ١٣٩٤) در سالن همایش‌های صداوسیما افتتاح شد.

این گالری نقاشی با مشارکت مجله عصر اندیشه و مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا همزمان با برگزاری سومین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی با حضور چهره‌های اندیشه‌ای افتتاح شد.

در این مراسم، پیام فضلی‌نژاد سردبیر مجله عصر اندیشه پرتره‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب را به علی لاریجانی اهدا کرد که رئیس مجلس در پاسخ گفت: بنده قابل نبودم.

مهدی گلشنی، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، پرفسور کریستین یحیی بونو، آیت‌الله سیدمحمد قائم‌مقامی، اسماعیل منصوری لاریجانی، قاسم پورحسن، شهریار زرشناس، آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست، حسن سبحانی، مسعود درخشان و حجت‌الاسلام سیدعباس موسویان از  چهره‌های علمی هستند که از «گالری اندیشمندان علوم انسانی» در سالن همایش های صداوسیما بازدید داشتند.

بر اساس این گزارش، گالری اندیشمندان علوم انسانی در روز اهدای دومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی در قم با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برپا می‌شود و «تندیس زرین عصر اندیشه» به علیرضا ذاکری اهدا خواهد شد. 

پس از افتتاح گالری و رونمایی از پرتره‌ها در تهران و قم، این نمایشگاه به مدت ١٠ روز و در سومین شب علوم انسانی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد.


به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، نخستین «گالری اندیشمندان علوم انسانی» شامل ٤٠ نقاشی علیرضا ذاکری از متفکران برجسته عرصه علم و فرهنگ ...

Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions