اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 6 / 16 هنرمندان جوان ۳۱ استان در نیشابور رقابت می‌کنند


ایران کارتون:

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان با ادای احترام به شهدا، برگزاری نمایشگاهی از آثار هنرمندان نیشابور و سخنرانی مسئولان ساعت 18 روز دوشنبه آغاز می‌شود.

190 هنرمند جوان از 31 استان کشور به این دوره جشنواره تجسمی جوانان راه یافته‌اند که در کارگاههای دو روزه جشنواره در رشته‌های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، نگارگری، حجم، عکاسی، پوستر، کاریکاتور و تصویرسازی با تولید اثر هنری با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان جشنواره برگزیدگان معرفی می شوند. در این جشنواره 27 هنرمند شاخص مسئولیت کارگاهها و داوری را در رشته های 9گانه بر عهده دارند.

بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان برای هنرمندان جوان 15 تا 24 سال از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها 16 تا 19 شهریورماه جاری در دانشگاه هنر نیشابور برگزار می شود.

علی شیرازی و صداقت جباری در رشته خوشنویسی، رضا یساولی و سلینا پوریا در رشته نگارگری و محمدحسین عماد و جعفر نجیبی در رشته حجم، محمدعلی بنی اسدی و مرتضی زاهدی در رشته تصویرسازی، بهرام عظیمی و جمال رحمتی در رشته کاریکاتور و اسماعیل عباسی و سیف الله صمدیان در رشته عکاسی، داریوش حسینی و علی ذاکری در رشته طراحی، عبدالحمید پازوکی و رضا افسری در رشته نقاشی و کوروش قاضی مراد و بهرام کلهرنیا داوران بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان هستند.

همچنین جواد نوبهار؛ مسئول کارگاه رشته طراحی، احمد وکیلی؛ مسئول کارگاه نقاشی و محمدرضا دوست محمدی؛ مسئول کارگاه پوستر، حسین غلامی؛ مسئول کارگاه رشته خوشنویسی، عبدالله محرمی؛ مسئول کارگاه نگارگری و کورش گلناری، مسئول کارگاه حجم، علی خدایی؛ مسئول کارگاه رشته تصویرسازی، بهمن عبدی؛ مسئول کارگاه کاریکاتور و فرهاد سلیمانی، مسئول کارگاه عکاسی هستند که از ابتدای جشنواره با هنرمندان جوان همراهی می‌کنند.


ایران کارتون:

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان با ادای احترام به شهدا، برگزاری نمایشگاهی از آثار هنرمندان نیشابور ...

Current rating: 1








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions