اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1395 / 3 / 18 نمایشگاه کاریکاتور "اصفهان، پلاک 10" در خانه کاریکاتور


ایران کارتون:

خانه کاریکاتور شاهد برپایی نمایشگاهی از آثار کارتون و کاریکاتور گروه کاریکاتور گام اول اصفهان با عنوان "اصفهان، پلاک 10" خواهد بود.

آیت نادری، مسئول کانون کاریکاتور گام اول در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آورده است: "خب ما ده ساله شدیم. ما گام اولی ها به ایستگاه دهم رسیدیم. شاید شما هم کمتر بدونین که چی شد که کانون ما ده ساله شد. سال 84 که برای اولین بار در خانه جوان اصفهان اولین کلاس جدی کاریکاتور رو گذاشتم هنوز بر این باور بودم که هنر کارتون جالب ترین و پرمعناترین هنر روزگاره و چرا اینقدر کم اهمیت شده در جامعه! حاصل اون کلاس و بعدش نمایشگاه اول و همین طور نمایشگاه های سالانه دوم و سوم و تا الان، تعدادی هنرمند درجه یک شد که امروز برای خودشون غولی شدن در عرصه کارتون و تصویرسازی. نمایشگاههای سالانه مستمر، چاپ آثار اعضا در قالب کتاب و کارت پستال، جوایز متعدد استانی، کشوری و بین المللی، ورک شاپ های کاریکاتور و انیمیشن با حضور اساتید مجرب، برپایی کارگاه های هفتگی خلق اثر، شرکت در پروژه های مناسبتی و هنری، آموزش تخصصی و ... گوشه ای از فعالیت های این ده ساله بوده است."

در این نمایشگاه شاهد آثار هنرمندانی چون: عالیه مظاهری، نگین نقیه، منصوره دهقانی، الهام سالارزاده، سمانه نیسانی، علی اسدی، مجتبی حیدرپناه، احمد رفیعی، محمودرضا صنعتی، محمدحسین اکبری و آیت نادری خواهیم بود.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از 20 تا 30 خرداد 1395 از ساعت 9 تا 17 به نشانی: تهران، خ شریعتی، تقاطع همت، خ گل نبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن (کتابی)، شماره 44 مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه روز چهارشنبه 19 خردادماه سال جاری از ساعت 17 تا 20 در مکان یاد شده برگزار خواهد شد.


ایران کارتون:

خانه کاریکاتور شاهد برپایی نمایشگاهی از آثار کارتون و کاریکاتور گروه کاریکاتور گام اول اصفهان با عنوان "اصفهان، پلاک 10" خواهد بود.

آیت ...

Currently unrated


مطالب مرتبط







خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions