اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 9 / 7 نمایشگاه بین المللی کارتون و تصویرسازی آیلان در خانه کاریکاتور


ایران کارتون:

آیلان کردی، پسرک سه ساله سوری به نماد بحران مهاجرت در مدیترانه و اروپا تبدیل شده است. ماموران گارد ساحلی بدروم ترکیه پیکر بی جان او را روی شن ها در حالی پیدا کردند که انگار با بلوز قرمز و شلوارک آبی اش پس از ساعت ها بازی کودکانه به خوابی شیرین رفته بود اما این خواب مرگ بود که از پس بازی بی رحم بزرگسالی، بازی جنگ آیلان کوچولو را ربوه بود.
در پی این حادثه سایت ایران کارتون با مشارکت روایت فتح و سایت روزرنگ اقدام به برگزاری نمایشگاه بین المللی کارتون و تصویرسازی آیلان نمود این نمایشگاه در راستای حمایت از آیلان ها و کودکان معصوم سراسر جهان برگزار شد، و هدیه ای بود از طرف هنرمندان جهان به این کودکان.
در این نمایشگاه 202 هنرمند از 40 کشور با 372 اثر شرکت کردند، از این تعداد 200 اثر کارتون و 172 اثر تصویرسازی است. ایران با 39 اثر، ترکیه با 39 اثر، سوریه با 25 اثر و برزیل با 22 اثر پررنگ ترین حضور در این نمایشگاه را دارند. این استقبال در شرایطی رخ داد که هیچ جایزه مالی به برگزیدگان داده نشد و به شش نفر برتر در دو رشته کارتون و تصویرسازی، تندیس، لوح سپاس و به بیست نفر لوح تقدیر تقدیم گردید. به همین مناسبت نمایشگاهی از برگزیدگان دو رشته کارتون و تصویرسازی در خانه کاریکاتور برگزار می شود.
علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از 8 تا 15 آذرماه 1394 از ساعت 9 تا 17 به نشانی: تهران، خ شریعتی، تقاطع همت، خ گلنبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن (کتابی)، شماره 44 مراجعه نمایند.

ایران کارتون:

آیلان کردی، پسرک سه ساله سوری به نماد بحران مهاجرت در مدیترانه و اروپا تبدیل شده است. ماموران گارد ساحلی بدروم ترکیه پیکر ...
Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions