اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1395 / 1 / 30 نمایشگاه آثار کارتون حمیدرضا مسیبی در خانه کاریکاتور


ایران کارتون:

خانه کاریکاتور از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه 1395 شاهد برپایی نمایشگاه انفرادی از آثار کارتون‌ حمیدرضا مسیبی است.

مسبی متولد 1361 تهران و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته تصویرسازی و مدرس دانشگاه است. وی تا کنون بیش از 20 جایزه داخلی و 5 جایزه بین‌المللی از مسابقات و جشنواره‌های کارتون در کارنامه‌ی هنری خود دارد که می‌توان به جایزه‌ی اول 39مین دوره مسابقه بین‌المللی World Gallery of Cartoons کشور مقدونیه در بخش کمیک استریپ در سال 2011 و همچنین جایزه‌ی اول 2مین دوره مسابقه بین‌المللی تورهان سلجوق ترکیه در سال 2012 اشاره نمود.

حمیدرضا مسیبی از سال 1380 مدرس ثابت خانه کاریکاتور ایران بوده و بیش از 17 سال است که به طور حرفه ای با مطبوعات و خبرگزاری ها به عنوان کارتونیست همکاری داشته است. وی مدیر و موسس گروه بین‌المللی کارتون شیراوژن (shirozhan) و شناخته شده به عنوان نخبه‌ی هنری از سوی بنیاد ملی نخبگان ایران است.

از دیگر سوابق او می‌توان به داوری چند مسابقه‌ی سراسری و بین المللی کارتون و همچنین تألیف و تصویرسازی سه کتاب کمک آموزشی «تاریخ ادبیات مصور»، «آرایه‌های ادبی مصور» و «واژگان مصور» اشاره نمود. 

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه  می توانند از ساعت 9 تا 17 به نشانی: تهران، خ شریعتی، تقاطع همت، خ گل نبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن (کتابی)، شماره 44 مراجعه نمایند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز 4شنبه 1 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 17 در مکان یاد شده برگزار می گردد.


ایران کارتون:

خانه کاریکاتور از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه 1395 شاهد برپایی نمایشگاه انفرادی از آثار کارتون‌ حمیدرضا مسیبی است.

مسبی متولد 1361 تهران ...

Currently unrated


مطالب مرتبط







خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions