اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1395 / 6 / 28 معرفی و گالری کاریکاتورهای آنتونی جیوفروی از فرانسه


من آنتونی جیوفروی از فرانسه هستم، ۲۸ سال دارم، از سال ۲۰۰۵ فعالیت حرفه ای ام را در زمینه کاریکاتور شروع کردم، و در حال حاضر با نشریات و مراکز بزرگی چون دیزنی لند پاریس، کمپانی رنوو سیتروئن، کارخانه ژیلت و چندین مجله و نشریه همکاری دارم.


اولین شوک در بروز و ظهور آثار هنری من بادیدن آثار ژان مولاتیه به وجود آمد، ۱۳ ساله بودم که دنیای این هنرمند را کشف کردم، اما اتفاق اصلی و بعدی برای من چند سال بعد با دیدن مجموعه آثار سباستین کروگر ایجاد شد. با دیدن آثار این هنرمند به رویکرد جدیدی درکاریکاتور رسیدم.و خیلی تلاش و تمرین کردم تا بتوانم به یک سبک شخصی در کارم برسم.


رابرت دونیرو
در ابتدا به یک اتود و طراحی مناسب با مداد از کاراکتر مورد نظرم می رسم و بعد با اسکن کردن آن با فتوشاپ شروع به رنگ آمیزی می کنم.
به طور متوسط کارهایم از یک روز تا یک هفته طول می کشد، برای من این یک کار صرف نیست، هنری است که عاشقانه با آن زندگی می کنم، هرکدام از طرح هایم برایم ارزش بالایی دارند.
توصیه ام به علاقه مندان به کاریکاتور این است که تنها یا مطالعه بصری و تمرین مداوم می توانید به نتیجه برسید.بنابراین کارهای اساتید بزرگ را ببینید، کندوکاو کنید و بعد تلاش کنید با طراحی های زیاد کارتان به نتیجه برسد.

برای دیدن گالری آثار این هنرمند اینجا را کلیک کنید.


من آنتونی جیوفروی از فرانسه هستم، ۲۸ سال دارم، از سال ۲۰۰۵ فعالیت حرفه ای ام را در زمینه کاریکاتور شروع کردم، و در حال ...

Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions