اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1396 / 1 / 26 سیدمسعود شجاعی طباطبایی چهره هنر انقلاب در سال 95 شد


ایران کارتون:

به گزارش خبرگزاری فارس در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری، به پاس برگزاری جشنواره کاریکاتور و کارتون هولوکاست از سید مسعود شجاعی طباطبایی به عنوان چهره هنر انقلاب در سال 95 تقدیر شد. 

لوح تقدیر و تندیس زرین این هنرمند را احمدرضا درویش، محسن مومنی شریف رئیس و محمدحمزه زاده معاون سینمایی حوزه هنری اهدا کردند.

سید مسعود شجاعی طباطبایی که به عنوان چهره سال هنر انقلاب در سال 95، انتخاب شد، در سخنانی عنوان کرد: خود را در جایگاهی نمی‌بینم که این جایزه شامل حال من شود. بزرگان زیادی در عرصه‌های مختلف هنر هستند که باید این جایزه را دریافت کنند.

او با بیان اینکه جشنواره هولوکاست یک کار جمعی بود، عنوان کرد: ماه پیش در کشور لبنان یک کلاس و کارگاهی برگزار کردم. در جایی به نام مزار شهدای مدافع حرم با شهیدی آشنا شدم که 13 سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر بود و پس از آزادی به  دفاع از حرم حضرت زینب (س) پرداخته و در نهایت شهید می‌شود.

چهره سال هنر انقلاب در سال 95،‌ در پایان گفت: نکته جالب نامه‌های دختر او بود که بر سر مزار این شهید دیده می‌شد. این جایگاه و جایزه را به خانواده این شهید و دختر او زینب، تقدیم می‌کنم. 


ایران کارتون:

به گزارش خبرگزاری فارس در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری، به پاس برگزاری جشنواره کاریکاتور و کارتون هولوکاست از سید ...

Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions