اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1395 / 8 / 20 روی جلد نشریه طنز مد MAD درباره هیلاری کلینتون و انتخابات آمریکا


سال گذشته در روند کاندیداتوری هیلاری کلینتون در اول اکتبر سال ۲۰۱۵ نشریه طنز و کاریکاتور مدMad روی جلد خود را به این چهره اختصاص داد، از اهمیت مجله مد یا دیوانه همین بس که بدانیم این ماهنامه آمریکایی بیشتر از ۶۱ سال قدمت دارد و در حال حاضر بیش از یک و نیم میلیون جلد در سراسر دنیا تیراژ دارد-این نشریه در اوج فعالیت خود در دهه ۷۰ میلادی شمار خوانندگانش را به دو میلیون نفر هم رساند- در حال حاضر این نشریه در کشورهای مختلف دنیا همزمان ترجمه و منتشر می شود.
سایت هنر مقاومت در نظر دارد پرونده ویژه ای به این نشریه بزودی اختصاص دهد. اما آن چیزی که در حال حاضر ما را بر آن داشت تا درباره ی آن صحبت کنیم ، نگاه دست اندرکاران این مجله به هیلاری کلینتون است ، کسی که با توجه به آمار و نظرسنجی ها، رقابت سختی برای ریاست جمهوری آینده آمریکا خواهد داشت.
روی جلد موردنظر ما اثر مارک فردریکسونMark Fredrickson است، او هیلاری و بیل ( شوهرش) را با چهره های فیلم خشن و معروف هالیوودی Mad Maxمقایسه کرده است. گه پوستری تقریبا با همین شکل دارد.
فیلم سینمایی مکس دیوانه، جاده‌ی خشم/ Mad Max، Fury Road به کارگردانی جرج میلر محصول دو کشور استرالیا و امریکا بوده که در سال ۲۰۱۵ در ژانری اکشن،ماجرایی،علمی-تخیلی تولید شده است.در فیلم شاهد سالهای آینده زمین هستیم، در زمانی که به وسیله جنگهای متعدد همه چیز نابود شده و با کمبود منابع طبیعی روبه رو شده. اکثر منابع طبیعی به خصوص آب که مایه ی حیات است فقط در تصرف یک شخص با چهره عجیب و ترسناک بوده که در فیلم “جو جاویدان” نامیده می شود.
سناریویی که با زندگی پرفراز و نشیب هیلاری و بیل که چهل و دومین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ بوده‌ تا حدی همخوانی دارد بیل کلینتون که دورهٔ دوم ریاست‌جمهوری اش بیشتر تحت تأثیر رسوایی جنسی اش قرار داشتدر حالی کاخ سفید را ترک کرد که مردم توسط نظرسنجی‌ها اخلاق و رفتار وی را زیر سؤال برده بودند. در فیلم سینمایی مد شخصیت اصلی فیلم که یک زن است در یک فیلم پرحادثه جاده ای از قلمرو پادشاه دیکتاتور! می گریزد تا برای مردمی بسیار فقیر و تشنه که که همیشه منتظر قطراتی از آب می باشند ، زندگی بهتری فراهم کند. این زن به زعم مجله مد هیلاری است!!
حالا هیلاری کلینتون که او را با لقب مادر داعش هم می شناسند ، کسی که در کتاب خاطراتش با عنوان انتخاب‌های سخت یا گزینه‌های دشوار (به انگلیسی: Hard Choices) در سال ۲۰۱۴ اذعان کرد که در سال ۲۰۰۶ زمینه برای شکل گیری گروهک داعش ( متشکل از افراطی های مذهبی سراسر دنیا) را برای سرنگونی رژیم بشار اسد و کنترل منطقه خاورمیانه ایجاد کرد، احتمال دارد بر کرسی ریاست جمهوری آمریکا تکیه بزند. لازم است اشاره شود هیلاری کلینتون وزیر اسبق امور خارجه آمریکا در کابینه اول باراک اوباما بود.


سال گذشته در روند کاندیداتوری هیلاری کلینتون در اول اکتبر سال ۲۰۱۵ نشریه طنز و کاریکاتور مدMad روی جلد خود را به این چهره اختصاص ...

Currently unrated


مطالب مرتبط







خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions