اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 10 / 16 بزرگداشت استاد جواد علیزاده در خانه کاریکاتور


ایران کارتون:

به مناسبت شصت و سومین زادروز استاد جواد علیزاده، خانه کاریکاتور اقدام به برپایی آیین تجلیل از یک عمر فعالیت حرفه ای ایشان در زمینه طنز ترسیمی نموده است.

علیزاده که فارغ التحصیل مترجمی زبان انگلیسی در سال 1354 از مدرسه عالی ترجمه می باشد فعالیت حرفه ای خود در زمینه کارتون مطبوعاتی را از سال 1350 در مجله کاریکاتور آغاز نمود.

وی همچنین در سال های انقلاب و پس از آن طی سال های 1356 تا 1360 به عنوان کارتونیست سیاسی با روزنامه کیهان همکاری داشت و همکاری با نشریات بهلول، نمکدون، مشغولیات، فکاهیون، ابرار و ... را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

همچنین از سال 1369 تا کنون اقدام به انتشار ماهنامه طنز و کاریکاتور می نماید که بسیاری از بزرگان عرصه طنز و کاریکاتور ایران اولین آثار خود را در این نشریه و زیر نظر استاد علیزاده منتشر کرده و رشد و نمو پیدا کرده اند.

از دیگر فعالیت های جواد علیزاده می توان به حضور در هیئت داوران جشنواره های معتبر داخلی و بین المللی و کسب جوایز متعدد در این زمینه هنری اشاره نمود.

علاقمندان جهت شرکت در این مراسم می توانند روز شنبه 19 دی ماه 1394 از ساعت 18/30 به نشانی: تهران، خ شریعتی، تقاطع همت، خ گل نبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن (کتابی)، شماره 44 مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است طراحی پوسترهای این مراسم هم به عهده علی هاشمی شهرکی بوده است.


ایران کارتون:

به مناسبت شصت و سومین زادروز استاد جواد علیزاده، خانه کاریکاتور اقدام به برپایی آیین تجلیل از یک عمر فعالیت حرفه ای ایشان ...

Currently unrated








خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions