اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1395 / 6 / 19 برپایی نمایشگاه انفرادی کازانفسکی در پیراسیکابای برزیل


کازانفسکی کارتونیست آزاد و نویسنده است که در حال حاضر در پیراسیکابای برزیل نمایشگاه انفرادی دارد.سایت ایران کارتون برگزاری این نمایشگاه را به این هنرمند یزرگ تبریک می گوید.

کازانوفسکی برنده بیش از ۴۰۰ جایزه بین المللی کارتون از ۴۹ کشور جهان شده است. وی کارتون هایش را در " کوریر اینترنشنال" منتشر کرده است و کتاب های کارتون بسیاری در سوییس، چین، بلژیک و اکراین چاپ کرده است و سخنرانی های بسیاری در باره " تئوری هنر کارتون" در کشورهای مختلف داشته است.
اولین کارتون طنزش را در باره وضعیت توریسم در کشورش کشیدکه توریستی فقیر را نشان می داد.پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه خارکوف شروع به کار کرد.
اولین اثروی در روزنامه کومسو مولسکو زنامیا در اوکراین سال ۱۹۷۶ منتشر کرد.اولین جایزه اش لوح تقدیر مسابقه بین المللی یومیوری ژاپن درسال۱۹۸۲بود.
آخرین جایزه این هنرمند جایزه دوم بلژیک در سال ۲۰۱۵ بود. وی ایده هایش را مثل پروانه در هوا شکار می کند!.بهترین کارتونیست ایرانی از نظر کازانوفسکی کامبیز درم بخش است.
بهترین کارتونیست کشورش را یوری کوزوبوکین تا زمانی که زنده بود و آنتولیچ کازانسکی در حال حاضر می داند. از نظر او رولاند توپور، جک آرماند کاردون، ساول اشتاینبرگ، سرگئی تونین بهترین کارتونیست های جهان هستند.
وی از جوهر، تمپرا، روغن و بوم و تکنیک های ترکیبی برای اجرای آثارش استفاده می کند. و اعتقاد دارد دنیای کارتون در حال حاضر دچار بحران شده است.


کازانفسکی کارتونیست آزاد و نویسنده است که در حال حاضر در پیراسیکابای برزیل نمایشگاه انفرادی دارد.سایت ایران کارتون برگزاری این نمایشگاه را به این ...

Currently unrated




برچسب ها





خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions