اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1395 / 10 / 23 انیمیشن «کمک» ساخته مهناز یزدانی بهترین فیلم جشنواره اوکراین شد همراه با نمایش فیلم


ایران کارتون:

انیمیشن کوتاه «کمک» به کارگردانی مهناز یزدانی و تهیه کنندگی حسین نظرپور در سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم «light» اوکراین موفق به دریافت جایزه نخست بهترین انیمیشن کوتاه شد.

جشنواره بین المللی فیلم «light» اوکراین با هدف معرفی تولیدات خلاقانه و منحصر به فرد از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و با تاخیری یک ساله در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ دو دوره بعدی این جشنواره نیز برگزار شد.

شعار این جشنواره ساخت فیلم خالص، خوب و سینمای الهام بخش برای تمام سنین است.

این جشنواره از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ دسامبر ۲۰۱۶ در شهر کی‌اف اوکراین برگزار شد. جشنواره اکراینی به تازگی به دست اندرکاران تولید انیمیشن «کمک» نتایج بخش رقابتی را اطلاع رسانی کرده است.

مهناز یزدانی کارگردان این فیلم درباره داستان انیمیشن می گوید:« داستانی که این انیمیشن به آن می پردازد نه تنها یکی از معضلات فکری خودم، بلکه به یکی از رفتارهای بد من تبدیل شده بود. من هم مانند بسیاری از مردم در مواجهه با اتفاقات شیرین، عجیب، ترسناک و حوادث تنها به ثبت آن حادثه اکتفا می کردم. این انیمیشن، داستان یک لحظه از زندگی من و سایر مردم در شعاع حضور امکانات رسانه ای جدید است. زندگی روزمره، روابط اجتماعی، و نحوه برخورد با اتفاقات در شعاع حضور امکانات رسانه ای جدید و شبکه های اجتماعی به سرعت در حال تغییر است و شکل جدیدی از رفتارهای انسانی بر پایه انفعال در حال شکل گیری است. این روزها بسیاری از مردم همچون عکاس خبری که تنها از ماجرای در حال رخداد عکس می گیرد و دخالتی در روند ماجرا نمی کند، در مواجهه با یک اتفاق دوربین هایشان را به دست می گیرند و از مقام فاعلی در میان گود به گزارشگری منفعل در بیرون از گود تبدیل می شوند.

ایران کارتون ضمن تبریک برای این هنرمند خوب کشورمان آرزوی کسب موفقیت های روزافزون دارد.

 



ایران کارتون:

انیمیشن کوتاه «کمک» به کارگردانی مهناز یزدانی و تهیه کنندگی حسین نظرپور در سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم «light» اوکراین موفق به ...

Currently unrated


مطالب مرتبط







خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions