اولين سايت مرجع کارتون و کاريکاتور در ايران

 


  1394 / 9 / 22 آغاز فعالیت خانه کاریکاتور در حوزه هنری استان سمنان


ایران کارتون:

به گزارش خبرنگار مهر، داوود یاراحمدی صبح سه شنبه در نشست هنرمندان انیماتور سمنان در محل حوزه هنری استان افزود: با توجه به برگزاری کارگاه آموزش کاریکاتور و استقبال علاقمندان به این رشته، خانه کاریکاتور رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: کارگاه آموزش کاریکاتور با حضور «رسول آذرگون» و «ابوالفضل محترمی» از هنرمندان توانمند و مطرح انیماتور و کارتونیست کشور در حال برگزاری است که امیدواریم هنرمندان استان از این فرصت و موقعیت نهایت بهره و استفاده را ببرند.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان با بیان اینکه کارگاه آموزش کاریکاتور، روزهای یکشنبه هر هفته در دو نوبت صبح و عصر  در محل حوزه هنری سمنان و شاهرود برگزار می شود، تصریح کرد: با ایجاد خانه کاریکاتور این امکان بوجود خواهد آمد که به صورت فصلی شاهد حضور نخبگان رشته کارتون، کاریکاتور و انیمیشن برای برگزاری ورکشاپ های مختلف در سطح استان باشیم.

یاراحمدی تصریح کرد: همچنین در راستای حمایت از هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست، حوزه هنری استان آمادگی دارد نمایشگاه های مختلفی را در سطح استان و کشور برای نمایش آثار هنرمندان این رشته برگزار کند.

وی همچنین از راه اندازی و فعال شدن واحد انیمیشن حوزه هنری استان سمنان خبر داد و گفت: این نهاد آمادگی دارد برای تولید و خلق آثار هنری در رشته انیمیشن همچون گذشته با هنرمندان خلاق و توانمند هم استانی همکاری و تعامل داشته باشد و از آنان حمایت کند.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان به کسب آموزش هر چه بیشتر از سوی علاقمندان این رشته اشاره کرد و افزود: هنرجویان و هنرمندان انیماتور با آموزش بیشتر و به روز می توانند آثار فاخر و قابل توجه ای در سطح ملی ارائه کنند که امیدواریم با رشد هر چه بیشتر هنرمندان استان شاهد این اتفاق در آینده ای نزدیک باشیم.

در ادامه این نشست هنرمندان حاضر به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.


ایران کارتون:

به گزارش خبرنگار مهر، داوود یاراحمدی صبح سه شنبه در نشست هنرمندان انیماتور سمنان در محل حوزه هنری استان افزود: با توجه به ...

Current rating: 2


مطالب مرتبط







خانه

© 2005-2017 irancartoon.ir All rights reserved.

irancartoon.com
Powered & Hosted by: Gardoon Web Solutions
Gardoon Web Solutions